HK: Kundeservice til alle faggrupper

HK/Privat har over 110.000 medlemmer, der arbejder med alt fra sundhed og velvære til transport og turisme. For at give alle medlemmer gode, brugbare tilbud, har HK inddelt dem i 13 fagstrategi-grupper.
Kursuscentret lavede en kursusrække om kundeservice, der kunne give alle medlemmer viden og redskaber, de kan bruge, uanset hvilken branche de arbejder i.

Kursusrækken bestod af tre kurser, der har fokus på forskellige elementer i kundeservice. Medlemmerne kunne vælge at tage alle moduler som et samlet kursusforløb eller vælge at tage de moduler, der kunne give dem allermest viden og inspiration til deres hverdag.  

 

”Jeg sidder i et job som projektkoordinator og håndterer alle kundeforespørgsler. Når man har en del kundekontakt til daglig, har det stor værdi at lære om forskellige mennesketyper, som vi blandt andet har gjort på kurserne her.

Undervisningen har været fantastisk planlagt, og underviserne har været sprudlende. Der har været en rød tråd gennem de tre forskellige kursusdage. Selvom der er gået lang tid mellem hvert kursus i forløbet, har det været godt at kunne komme hjem og bruge værktøjerne og tage nogle nye erfaringer med til næste kursus.” - Anne Marie Wils Delman, Projektkoordinator, DAMPA