Kundeservice og mersalg

Målgruppe
Dette kursus er for dig, der gerne vil være skarpere i din tilgang til salg og service. Du ønsker en praktisk og teoretisk værktøjskasse, der gør dig tryg i mødet med kunden og får salget i hus.
 

Indhold
På kurset fokuserer vi på salgssituationen set fra både sælgerens og kundens perspektiv. Vi arbejder med, hvordan du etablerer en god relation til kunden, der kan skabe tillid til dig som sælger. Vi arbejder med praktiske salgsværktøjer, du kan anvende i salget. Og så lærer du at behovsafdække og at tænke og gennemføre mersalg.

  • Den gode kunderelation
  • Spørgeteknik – identificere kunders erkendte og ikke erkendte behov
  • Salgspsykologi og situationsbestemt anvendelse af salgsværktøjer
  • Kundeservice – at give kunden en god købsoplevelse
  • Mersalg – kende betydningen af god service for mersalget

Undervisningsform
Gennem teori og træning i trygge rammer præsenteres deltagerne for værktøjer og tilgange der kan anvendes i dagligdagen til at give kunden en god oplevelse og skabe mersalg via troværdig rådgivning.

Dato
23. - 25. juni 2020

Pris
AMU (til og med erhvervsudd.): 378 kr.
IKKE AMU (videregående udd.): 1905,25 kr.

Tilmelding 
Du tilmelder dig på www.efteruddannelse.dk. Søg på kviknummer  j7152som-kun